A mobil hirdetések piacát is támadja a Google
Legalábbis ezt látszik alátámasztani a Google azon kijelentése miszerint nemsokára bevásárolnak a AdMob-ból (mobiltelefonos hirdetésekkel foglalkozó cég) 750 millió dollár értékben, ezzel gyakorlatilag föl is vásárolva a céget.
A kalifornai székhelyû AdMob olyan cégeket szolgál jelenleg ki, mint a Ford Motor, Coca-Cola és a Procter & Gamble, különbözõ mobil platformokon, szignifikánsan iPhone-on.
A Google az Android-os mobilok után kezdi itt is szépen becserkészni az Apple-t, lesz ebbõl még (kényszer)egyezség, akárki meglássa.
A körítés persze a szokásos: ettõl lesz jobb a hirdetõknek, újabb piacok nyílnak a mobilokon...
Beigazolódni látszik az õsi német mondás:
" A Google el vesz ezt, a Google el vesz azt, ha hagyják a kis ravaszt"
Trackback address for this post
Trackback URL (right click and copy shortcut/link location)