A mobil hirdetések piacát is támadja a Google

Legalábbis ezt látszik alátámasztani a Google azon kijelentése miszerint nemsokára bevásárolnak a AdMob-ból (mobiltelefonos hirdetésekkel foglalkozó cég) 750 millió dollár értékben, ezzel gyakorlatilag föl is vásárolva a céget.

A kalifornai székhelyû AdMob olyan cégeket szolgál jelenleg ki, mint a Ford Motor, Coca-Cola és a Procter & Gamble, különbözõ mobil platformokon, szignifikánsan iPhone-on.

A Google az Android-os mobilok után kezdi itt is szépen becserkészni az Apple-t, lesz ebbõl még (kényszer)egyezség, akárki meglássa.

A körítés persze a szokásos: ettõl lesz jobb a hirdetõknek, újabb piacok nyílnak a mobilokon...

Beigazolódni látszik az õsi német mondás:

" A Google el vesz ezt, a Google el vesz azt, ha hagyják a kis ravaszt"

Trackback address for this post

Trackback URL (right click and copy shortcut/link location)

No feedback yet